Träning ggr 2 idag

Idag har jag varit riktigt duktig.

Jag hängde med Jakob och tränade imorse eftersom att han jobbar kväll. Jag hann dock inte mer än att cykla i 20min.
Vilket var ganska bra eftersom att jag hade glömt mina gympaskor (det skyller jag på Morris).
Direkt efter detta så åker jag till Kungsholmen och möter upp Malinski.
Vi går på ett danspass.

Jag var på ett danspass med Kicki en gång. Hon var inte så impad och jag hade svårt att hänga med. Efter halva passet så struntade jag att jag inte var med i all koregrafi. Jag hoppade runt och gjorde mitt bästa och då fick jag superkul.

Idag var det lite av samma sak. Jag hade problem att hänga med. Jag tyckte att det endå var lite mkt folk och det var dumma pelare överallt i lokalen vilket gjorde att man inte såg ledaren riktigt. det var lite synd.
Men efter en kvart så strunta jag i hur det såg ut och om jag gjorde rätt. Huvudsaken är ju faktiskt att man rör på sig.
Som tur var så fick jag låna ett par skor av Malin. De var några storlekar för stora men det gick finfint endå.
Efter träningen så åkte jag in till stan för att lämna tillbaka en jacka som jag köpte tidigare i veckan.
Jag passade på att köpa lite nytt. Vart väl ungefär plus-minus-noll.

Nu ska jag platta håret tror jag. Efter ett långt bad så att mina muskler får möra till sig lite.

Såhär såg jag alltså ut idag. Snodde bilden från Kicki då den var slående lik mig.



Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0