Tjena mittbena

Det händer grejer i Huddinge.
En man hade rånat banken i Huddinge Centrum. Det slutade med att han vart skjuten av polisen. Han är skadad och ligger på sjukhus.

När jag kom hem så var det avspärrat runt banken (som ligger vid busstationen) och jag tänkte att det kanske hade varit ett rån. Men eftersom att det i stort sett adlirg händer nån action så slog jag bort tanken.
men jag hade alltså rätt.
Lite läskigt när det är så nära ens hem. Men man undrar lite vad rånaren tänkte på.
Polisstationen ligger verkligen bara nån minut ifrån centrum. Självklart är polisen snabbt på plats.
Han kanske hade som plan att fly på ett pendeltåg?

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0