So far so good

Okej, nu ligger korven å sover. Hoppas jag.
Hon lyckades såklart somna när vi var EXAKT 5min hemifrån. Hon stendog. Så när jag skulle klä av henne så har jag ju sån orutin så att hon vaknade helt å hållet.
Det försvårade nog nattningen lite. Tog ca 30min för henne att somna. Hon grät dock inte hela tiden.

Jag e lite orolig för hur det ska gå när vi går å lägger oss. Troligtvis så lär hon ju vakna igen.
Gör hon det å det blir svårt för henne att somna så sover vi hos dem imorrn. Där har hon ett eget rum å kan sova ostört.
Och det är först nu somman inser vad mycket grannarna egentligen hörs.

Ser fram emot imorgon. Då har vi en lekdejt med A, J, F och M. Superkul!!

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0