Ny vecka, Ny start

Är det bara jag som känner att dagarna rusar iväg? Nu är det iallafall Måndag igen och det är en ny vecka.
Igår kväll så bestämde jag (vi) mig för att koka en stor köttbit. Lite mer än två timmat stod köttbiten på spisen. Mestadels samtidigt som tvätten tvättades.
Smidigt.

ICA har haft en kampanj där de säljer superfräscha rotfrukter för 2kr kg. Så vi har köpt hem oss en hel del. Så det blev självfallet rotfrukter i ung på sidan av köttet.
Jag fick ganska mycket å göra å jag var heeelt slut när jag var klar. Då var det dessutom läggdags sen länge.

Om det var att jag inte hann varva ner eller om jag är sjuk vet jag inte. Men jag mådde så himla illa att jag inte kunde sova. Kändes som att det skulle komma en kaskad hela tiden.
Så jag gick upp å satte mig i soffan. Å satt där tills klockan var 5. I nuläget mår jag fortfarande illa.
Har precis försökt äta lite men det hjälper inte.
Det kan vara så att jag är nervös inför idag. Men jag tror mer på alternativet sjuk. Vilket är typiskt. En favorit i repris.

I samband med kvinnoveckan kan jag må lite dåligt men den är precis över. Kanske är kroppen som reagerar sent?

Nåja.
Nu ska jag fixa håret! =)

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Linda

Händer det något spännande idag? Hoppas din dag blir bra och att du mår bättre. *kram*

2010-09-27 @ 13:49:47
Postat av: Samira

Jag var på en intervju =)

2010-09-27 @ 20:44:36
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0