Motarbetad av tvättmaskinen

Jag tvättar idag med. Jag tycker om att tvätta. Speciellt när det är lite tvätt.
Idag så gick den ena tvättmaskinen sönder - självfallet med min tvätt i.

Detta har hänt en gång förut. Exakt samma maskin med. Surt.
Jag undrar om det är något som jag gör fel. Jag är lite orolig för att han kommer att ringa ner mig i tvättstugan å ståm och skaka på huvidet medan han läxar upp mig.
Jaja, men då får jag väl lära mig iallafall.

Jag har bara en fråga..varför ska tvättmaskinerna alltid välja att gå sönder när det är underklädestvätten?
Det blir ju lite värre för mig. Varför kunde det inte vara våra lakan??
Maskin nummer 2 här i Huddinge motarbetar mig.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

2010-09-13 @ 14:53:03
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, göres idag? :)

2010-09-13 @ 15:02:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0