Knockout

Jag var sjuk förra veckan. Mådde sådär å hade ont i halsen med hosta. Hostan var riktigt störande då jag kände av den hela tiden.
Igår så försvann de här känningarna. Hallelulja!!
Så jag sa till Jakob att jag kände mig helt frisk.

Sen när vi skulle sov akände jag mig lite extra trött. Klockan var mkt så det var inte så mkt med det. Sen kunde jag inte somna. Utan låg varm som ett våffeljärn. Näsan var helt täppt och det var ett tryck i näsan som jag aldrig varit med om tidigare.
Eftersom att näsan inte fungerade att andas igenom så behövde jag andas genom munnen. Dregglade mer än ett barn och kunde inte somna för det.
Sen när jag hade kommit över dreggelfasen så var halsen så torr att det kändes som att jag hade andats in en hel sandstrand.
Helt sjukt.

Jag var vaken hela natten. Och när jag höll på att somna så blir jag väckt av Jakob för att han tyckte att jag andades konstigt. Haha, klart jag andades konstigt när jag inte fick nån luft...
Så idag har jag tagit en "sjukdag" igen.
Jag får inget gjort för att jag har sovit.

Det allra värsta är att jag under min vilostund får ett sms från Carro (som e i sverige på besök) med en fråga om vi kan ses ikväll.
Tack kära Carro för att du kommer hit å fikar. Det betyder väldigt mycket!!

Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0