Karlskoga & Degerfors

När jag tänker tillbaka på tiden som vi bodde i Degerfors och jag jobbade på Transcom så kommer jag bara ihåg de braiga sakerna. Vi pratade om detta igår på promenaden (jag å jakob alltså). Jag kommer enbart ihåg allt bra.
Jag vet att det var mycket som inte kändes bra, men jag verkar ha förträngt var det var. Haahaha!

Det som jag minns mest när jag tänker tillbaka på den tiden är friheten (jag hade en egen bil som jag faktiskt vågade köra), hästarna och vännerna.
Jag hade inte hade så många vänner, men de jag hade räckte gott och väl.
Vi hade så kul ihop samtidigt som jag kände mig så himla trygg i deras sällskap. Vi klaffa helt enkelt.

Nu hade Johanna skrivit en kommentar på min blogg och jag vart så himla glad. Nu kom ju alla braiga känslor tillbaka.
Jag vill åka till Karlskoga och träffa er nu på en gång! Eller ännu bättre. Kom hiiit =)



Kram
S


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fort vi bara kan så kommer vi, fyfasen vad kul! :)

2010-09-09 @ 13:09:20
URL: http://johannathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0