Julen

Det var inte längesen jag skrev om det i bloggen. Men jag vill nämna det igen.

Jag längtar så till jul. jag älskar hösten och tycker att det kan mej allt få vara en riktig höst. Men nu är det bara några månader kvar tills det är jul. Och då gäller det nästan att börja planera redan nu.
IKEA borde väl få upp sina julsaker i oktober va? De brukar vara ganska tidiga.
Undrar vad som kommer att gälla i år.

Vi måste iallafall köpa en ny julgran. Ett problem som finns i det här huset är att en liten svart katt gillar att sitta och gunga i julgranen. Detta gör att vi inte kan använda våra fina julkulor, utan måste köra på plastkulor.
Det brukar bli ganska så fint endå. Men lite störande är det.
Vi brukar kalla lillan för enzo (gorillan på kolmården ni vet). Först å främst för att hon har en liten gorilla-näsa, och för det andra för att hon älskar att klättra. Precis som en liten apa.
Visst, det låter gulligt. Men sen när du hittar henne hängandes i gardinen så är det inte så gulligt längre.
Eller när man tittar djupt in i granen i min ögonhöjd och hittar två nyfikna gröna ögon. Nä, då är det inte så himla kul.
Även fast det är lite sött =)

Kram
S

Kommentarer
Postat av: jasmin

Dom har redan fått lite julsaker!!!!

2010-09-26 @ 12:39:18
Postat av: Samira

Är det SANT!! =)

2010-09-26 @ 13:11:11
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0