Jul 2010

Nu vet jag att några kommer att protestera och tycka att jag är galen.
Men åh vad jag längtar efter Jul! Såg i Idas blogg att hon ska planera för sitt julbak i år. Det vill jag oxå göra. Inte än dock.

När vi var på vår resa så passade vi på att köpa lite julpynt. Julen betyder väldigt mycket för oss båda.
Visst är de fina? Lite synd är det däremot att vi inte kan sätta upp de i granen.
Vi har ju två marodörer som helt klart skulle tycka att de här tre godingarna skulle vara roligast att leka med.

(Jag har inte riktigt blivit vän med kameran ännu, men snart så)


Stampe


Musse


Söta snögubbar

 
En sur Tindra och en trött Morris

Ojoj, nu måste jag sluta skriva. Morris ligger bakom laptopen och blänger på mina fingerar när de smattrar mot tangentbordet. Sorry kissen, ert majestät, jag skall sluta omedelbart.

Kram
S


Kommentarer
Postat av: Ida

I'm lovin it! ;) Maten ser mycket aptitlig ut måste jag ändå säga, smaskig sallad :)

2010-09-09 @ 16:13:48
URL: http://husligt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0