Helgen är officiellt slut

Mycket har hunnit hända under helgen som var. Igår var det ju bland annat val.
Vi har suttit barnvakt åt en liten korv som mestadels skrattade sig igenom den.
Jag har agerat lektant deluxe och har träningsvärk i ryggen =). Men det bjuder jag på.

Den lilla korven somnade i bra tid varje dag. Jag blev nästan cockad av att hon somnade 19.15 första kvällen. Sen vaknade hon vid 4a iförsej. Men hon somnade om ganska snabbt.
Resten av nätterna som hon sig igenom. Skönt!

Lämnade nyss henne på dagis och sitter nu i deras underbara hus. Det är fruktansvärt fint härkan jag tala om. Jag kan även tala om att det ärlite av en röra här nu efter oss (läs korven). Så jag tänkte piffa till stället lite.

Klockan är alltså redan 10..?
Sen bär det av hemåt med direktbussen härifrån. Och vad ska jag göra hemma?
Jo, städa lite efter korven.

Men först ska jag läsa alla bloggar jag brukar läsa. Sen ska jag sträcka ut mig lite si soffan i två minuter. Sen blir det städning.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

va roligt att det har gått så bra! Bådar gott för framtiden Samirisen;-)

2010-09-20 @ 16:41:30
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0