Härliga fredag

Det är så skönt att det är helg nu. Jag känner mig så sjukt sällskapssjuk.
Saknar Jakob så himla mycket om dagarna så att det inte ens är roligt att skämta om det.
Så nu är jag extraglad för att det är helg. Nu är han ledig och kommer att vara hemma med mig.. Yeey!!

Dock ska han ju jobba över imorrn, han vill jobba heldag för att försörja mig. Men jag funderar på att övertala honom att jobba halvdag för att jag inte ska bli knäpp. Vi får se vem som vinner - det blir nog han =(

Nu slutar han, klockan är 16! Jag ska fixa till mig å möta upp honom i Huddinge C.
Skönt det ska bli med lite frisk luft å en promenad. Jag har inte vaít utanför huset idag..ojdå.



Kram
S


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är du värd Samira, hopppas ni får en trevlig fredagkväll nu!

2010-09-10 @ 22:49:02
URL: http://husligt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0