Gryta

Jag tänkte ju börja ta bilder på maten jag gjort och dela med mig. Det visade sig finnas ett par problem med det.
Bilderna blir inte så bra. Det är inte kamerans fel. Utan alltför ofta så ser maten inte så god ut som den verkligen är.
Sen vet jag att många matbloggar tar en liten portion som de tar en bild på för att sedan langa på mer mat på tallriken.
Jag har inte tålamod till det. När maten är klar så finns det på sin höjd ett par sekunder över för att ta en bild.

Så därför har jag bestämt mig att ni ska få se mina mastodontportioner. =)

Den här grytan ser inte ut att vara mycket för världen. Men den var väldigt god. Pasta till gryta fungerar alldeles utmärkt till den som undrar



Salladen innehöll: Tomat, mozarella ost med basilika och olja.



Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0