Första gången

Imorrn blir det första gången som jag kommer att umgås med ett litet barn helt själv. Vi träffades idag underbara Nikki och jag, och jag säger bara Kärlek!!
Hon kommer att umgås med mig och Jakob fram tills på måndag. Känns otroligt roligt och spännande.
Jag är självfallet inställd på att jag kommer att vara död som en gurka på måndag. Men det känns det värt.

Är dock osäker på hur pass mycket jag kommer att kunna blogga under helgen.

Jakob jobbar ju dessvärre kväll imorrn och så jobbar han på lördagen. Nikki ska läggas vid 19 och Jakob kommer hem senare än så båda dessa dagar. Jättetrist. Söndagen är bokad till oss tre. Vi ska mysa gärnet ihop!!
Det här kommer att gå så bra.

Nu kommer Jakob snart hem! Yeeey!!

Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0