Finbesök

Idag kommer vi att få finbesök. Camilla och Jörgens lägenhet håller på att stambytas i skrivandes stund.
De kan bo i lägenheten men det är väldigt dammigt och luktar tydligen jordkällare så de försöker vara så lite som bara möjligt i sin lägenhet.
Det har jag full förståelse för och jag tycker att det är en utmärkt idé av dem att ta tillfället i akt att vara med sina nära å kära.
Nu ser jag mig själv som en när å kär - för de kommer ju som sagt hit idag.
Ska bli väldigt roligt!

Camilla å Jörgen ska åka till Skottland snart. Jag är dugligt avis samtidigt som jag är glad att de får se detta fantastiska land.
Jag ska nog banne mig visa alla våra 1800st bilder från vår resa. Det ser ni fram emot va?? Mooohahahahahaha!!!

Camilla har en blogg..tryck här!

Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0