Ett tecken på svaghet

Det händer att man tittar på skräp på teve som man egentligen inte vill se. Jag fastnar ofta framför filmer som är alldeles för läskiga bland annat.
Idag var det att man inte kunde hålla sig borta från programmet kungarna av tylösand.
Jag mår fysiskt illa nu.

Varför kan jag bara inte hålla mig borta. Är det för att man inte tror att det kan bli värre än vad det varit tidigare?
troligtvis. Men det är en förhoppning som aldrig kommmer att slå in.
de här personerna behöver nog lite hjälp med verklighetsuppfattningen.
Hur man beter sig som folk helt enkelt.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag höll mig borta från det programmet och det var inte särskilt svårt! =)

2010-09-16 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0