En aha-upplevelse

Jag har inte använt MSN på flera år.
Jag har kanske loggat in någon dag här eller där för att prata med Cilla. Men det är väldigt sällan.

Nu när jag är arbetslös så har jag ju datorn på hemma hela tiden. Så nu har jag bestämt mig för att ha igång msn med.
Nu är det dags att vara social!! Inte nog med att jag ska träffa folk - jag ska msn:a med de som jag inte kan träffa.
Känns fantastiskt!

För övrigt så mår jag lite bättre än igår. Jag tror att det beror på långpromenaden som jag och Jakob tog igår kväll. Vi var ute vid 22.30 och det var helt tomt i Huddinge. Inte en bil, människa..ingenting.
Var lite skumt.
Vi har iallafall vår favoritrunda som tar drygt en timme att gå beroende på fart. Eftersom att jag var så dålig så tog vi det riktigt lugnt.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0