Det är livsfarligt att vara arbetslös

Min lunchdejt vart inställd. Så då skulle jag värma lite tacogratäng med nachos till. Visst låter det gott.
jag micrade min lunchlåda och ställde in nachosen. Medan de var därinne så passade jag på att ringa min syster.
Fick inget svar så jag prövade på hennes andra nummer..inget svar.

då går jag in i köket, det luktar lite konstigt. Men jag passade på att ta lite vatten.
Då började det lukta jätteäckligt. Nachosena hade börjat brinna.
Hoppsan.
Jag tog ett par nya nachos som jag valde äta kalla.


Ser ni hålet?


Hoppsan...

Det slutade ju fint, men det är farligt att vara arbetslös!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Aj då! Men du, den där gratängen ser så himla god ut. Jag har suktat efter Jakobs matlåda i två dar nu, haha :)

2010-09-10 @ 12:20:10
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0