Denna dag räknas inte

Jag har stora planer med att vara arbestlös. Självklart ska jag vara arbestlös så kort tid som möjligt. Och jag ska söka 2st jobb om dagen. Lätt fixat! Jag ska fixa praktiska saker. Såsom att kolla med skolan vad som är kvar osv.
Kanske se om det finns någon rolig kurs.

Men främst - och roligast, så ska jag husfrua. Jag ska vara en hemmafru utan dess like.
Jag ahr gjort ett komplicerat (för mig) matschema och jag har planer om att rensa brunnen i badrummet - huuuhuuhuuhuu.
Jag ska tvätta gardinerna och resten av hemmet ska skina. Min kära karl ska få komma hem till ett fantastiskt hem med andra ord.
Jag ser fram emot det här så himla mycket.

Men. Idag fanns det inte tid. Känner mig lite besviken att dagen gick så snabbt. Men men, jag har inte direkt något planerat inför morgondagen. Så då blir det av.

Nu blir det husfruning på hög nivå.




Kram
S

Kommentarer
Postat av: Kicki

Skönt! Rätt av dig!

Det är ju sånt man aldrig orkar eller har tid att göra när man jobbar :)

Kram!

2010-09-02 @ 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0