Beslutet är taget (från min sida)

Nu har jag bestämt mig. Jakob var övertygad redan i tisdags. Men jag vågar endå inte slå det i sten utan att ha pratat med honom.

Jag har suttit hela dagen (lätt 5timmar) och tittat på alternativa bröllopsfotografer. När jag pratar med Jakob så tycker han att det är lite onödigt att jag kollar runt. Men jag vill vara helt säker.
Det enda som gjort mig osäker är priset.

Så nu har jag suttit här, letat på internet, kollat alla annonser i bröllopstidningarna, skrivit inlägg på forkumet bröllopstorget. Men jag kommer alltid tillbaka till Sandra. Redan i januari när jag var på bröllopsmässan så kändes det rätt. Då är det svårt att få bort den känslan.
när man tittar på de billigare fotograferna så ser man att de har bra kontakt med brudparet, men bilderna blir endå inte klockrena.
Nä..då lägger jag hellre lite mer pengar på att få det bra.

det känns skönt att ha tagit det beslutet från mitt håll. Jakob är mer än välkommen att komma med förslag. jag är öppen för dem. Men någonting säger mig att han gärna vill ha Sandra med.
Det bara sa "klick" när vi träffade henne i tisdags.
Jag har suttit och tittat på hennes bildspel å bölat i 1½timme nu. Då måste tjejen vara rätt liksom!

Hennes hemsida hittar du här

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0