Beroccaburken VS Samira 1-0

Imorse när jag vaknade var jag sugen på knäckebrödsmackor med ost. Till det ville jag göra en varm kopp te till frukost.

Mackorna gjorde sig ju nästan av sig själv, koppen med vatten stoppade jag in i mikron.
När mikron pep så tog jag ut koppen - som vanligt.
Varje dag äter jag vitaminer. Tidigare under året så svimmade jag en hel del. Troligtvis på grund av vitaminbrist. Så det är viktigt att äta dem för mig.

Vitaminerna är i hyllan som är över mikron. Där finns även Jakobs brus-berocca. Jag råkade slå till den dumma beroccaburken. Den är avlång (ja det är ju en brusburk) så den börjar gunga till höger å vänster.
Jag försöker fånga den i tid..men nej. Den faller rakt ner i min tekopp.
Tekoppen som jag precis innan tagit ut ur mikorn.
SPLATT, sa det å jag fick en dusch av kokhett vatten.
Jag hade aldrig kunnat tro att den lilla beroccaburken kunde skvätta ut så mycket vatten. Men jo, hela jag å golvet var dyngsura.

Det gjorde lite ont. Men jag var mest orolig för Morris som hade stått vid mina ben och gosat. Som tur var så fick han inte en droppe på sig. Han är snabb den lilla rackarn.

Frukosten var iallafall jättegod!



Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0