Barnvakt

I helgen ska jag å Jakob sitta barnvakt. Fredag-Måndag. Det känns sjukt spännande.
Innan var jag lite nervös, men alla de känslorna har släppt nu. Det känns bara jätteroligt.
Vad skoj vi kommer att ha!
Jag funderar på vad man brukar göra med små barn (hon är 1½) och funderar på att iallafall gå till huddinge parken där de bland annat har åsnor. Det måste ju vara jätteroligt att se. Kanske ska man åka till Skansen med?

Nä, det här kommer att gå skitbra!! Det är jag helt säker på. Jag kan knappt vänta tills det blir fredag!
Oj vad jag ska bli bästis med Nikki.

Jakob jobbar på lördag. Men det gör inget. Vi tar (Jag å Nikki) å åker förbi honom på en fika. Så att de får leka lite med.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det kommer gå jättebra ska du se :). Parken är nog jättebra, men Skansen kanske blir för mycket för en sån liten. Småbarn brukar ju bli gnälliga om det händer för mycket.

2010-09-15 @ 20:24:26
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0