Att vara arbetslös

Är inte så enkelt som man skulle kunna tro. Jag tycker att jag gör en ganska så realistisk plan på vad jag ska göra kommande dag. Men det blir alltid så att jag antingen inte hinner mer, eller att jag är klar på förmiddagen.
Jag har inte fåt in flytet ännu.

Igår skrev jag in på mig på Huddinges arbetsförmedling istället för Citys.
Det kändes bra. Jag får fortfarande känslan av att arbetsförmedlingen kommit framåt sen jag behövde deras hjälp sist. Vilket är roligt.

Dock måste jag säga att City-kontoret kändes lite bättre. Men jag tror att Huddinge kan komma igen på den punkten.

Jag ser fortfarande fram emot min framtid :)
Och jag har sällskap. Morris tycker om att gosa med mig mer än någonsin.
Jag tackar å tar emot all kärlek jag får.



Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0