Älskar´t

Jag vet att jag ibland kan upprepa mig. Men att planera för vårt bröllop är nog bland det roligaste jag gjort.
Det är farligt att ha så mkt tid framför datorn som jag har nu. Jag har suttit hela kvällen och tittat och tittat.
Nu är det ju så att jag inte riktigt vågar att "skjuta upp" mina köp. Utan den blir nog en hel del hembeställt idag.
Jätteroligt!
Det här kommer att bli så himla bra.

Dock så är det lätt att bli lite blind. Jag vill ha allt!! Har hittat en söt tårtdekoration som känns jättebra.
Bruden är dock blond å Brudgummen är brunhårig. Det funkar ju inte riktigt.
Ska man ha en sån tårtdekoration? Sara å Raffe hade ju sina initialer - vilket var superfint och elegant.
Borde man köra på det istället. Hahaha. Svårt.
Men de är ju så söta.

När Jakob och hans kusin spelar klart (de har tevespelskväll) så ska jag inkludera honom i mina planer.

Kamerona är det dock jätterea på. Så de beställer vi nog idag =)

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0