Överaskning

Nu håller jag på med en sån rolig överaskning.

Jakob är lite pedantisk. Han mår alltså dåligt både psykiskt och fysiskt om det är för stor oreda.
Imorse när han gick så suckade han över vårt sovrum. Så nu håller jag på att röja det.
Anledningen till att det inte blivit gjort tidigare är för att vi måste plasta in allt vi tar ner i källaren.
Det gör det jobbigare att ta tag i.
Nu måste jag iväg till Ica för att köpa 4st rullar plastsäckar å stor tejp. Så ska jag tejpa in allt. Så får han hjälpa till att bära ner det. det är väl en bra deal?

en överaskning i överaskningen är att han har fått mer ytrymme i gaderobem. Synd att jag inte hinner till IKEA, annars hade jag köpt ett par fina galjer åt honom. Nåja.

Nu ska jag fortsätta. Hoppas försjutton nu att han inte går in och läser i bloggen. Han gör det ju inte så jätteofta, så varför skulle han göra det nu?

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0