Onsdag igen

Ja nu är det onsdag igen. Imorrn kommer Pernilla å Johanna till sthlm. Ska bli roligt.

Idag har jag en hel del på min agenda. Jag ska till min syster och fixa håret. Ska bli kul =)
Min syster är min frisör - å hon e bäst i världen. Idag ska jag agera testdocka, vilket kan innebära en del smårta. men det gör inget =).

Sen funderar jag på om jag ska åka förbi Mamma och hämta min post. Var så längesen jag träffade Mamsen, och jag vill gärna se henne en längre period än 5min. Idag känner jag mej i stort sett bara trött. Så vi får se.
Sen måste jag städa undan lite här hemma inför besöket imorrn.

jag blir alltid trött och seg när jag har tjejveckan. Och jag brukar vara ganska snäll mot mej själv då. Jag får vara trött å sova lite mer. Speciellt nu när jag är arbetslös =).

Kram
s

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra att du sysselsätter dig så du inte får tråkigt och bara går runt och längtar efter Jakob hela dagarna. Så skulle jag bli om jag var arbetslös, hehe!

2010-10-20 @ 18:10:15
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0