Nya tag

Jag har skrivit ett himla bittert utkast på ett inlägg...behöver fundera på om jag verkligen vill lägga ut det.
Egentligen så känner jag inte alls för att vara bitter. Men har gett mej veckan ut för att vara det. Sen får det vara över.

Igår var vi på AW för att säga hejdå till ett par killar i Jakobs grupp som åker till cypern och jobbar.
Något som inte många av er vet är att även Jakob vart erbjuden att åka till cypern för att jobba i ett halvår.
Jag har alltid varit orolig för om jag skulle hindra Jakob från att göra något han vill. Så jag var överpositiv till det hela. Och sa att jag tyckte att han skulle åka. Ett halvår går snabbt och han skulle säkert ha jättekul.
det känns skönt att Jakob själv fick ta beslutet att inte åka. Och jag tycker att han gjorde rätt (jag ville ju inte att han skulle åka för min skull, men om han hae velat åka så hade jag såklart velat det för hans skull). Visst, han skulle ha jättekul i 6månader. Men hans liv skulle också pausas under den tiden.
På 6månader kommer han att hinna med väldigt mycket i svea med.
Sen kom väl erbjudandet med liiite väl kort varsel (drygt en månad).

Jag är iallafall så himla glad för att han beslutade sig för att stanna hemma. Det var nämligen nu på lördag som han hade rest annars. Så därför ska jag se till att han får den bästa lördagen ever!!
Mysigt!!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Johanna

yes det är den kameran vi köpte. tror också det är en sån ni har, för den kostade lika mycket som ni sa att eran gjorde. aa, den är skitbra :) och bra pris med! kommer bli massa fina bilder i thailand med den :)

2010-10-29 @ 07:45:12
URL: http://johannathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0