Måste ladda SL-kortet

Det hade varit bra om man fick använda sitt SL kort endast de dagar som man verkligen reste. Man laddar ju på med 30dagar. Jag har nog inte rest mer än 10 denna månad.
Men jag tjänar endå på att ha kortet. Så jag kan inte vara utan heller. Ilandsporblem.

Idag är iallafall sista dagen. Det ska firas med att åka ut på stan. Jag ska passa på att ladda det med. Så jag kan åka imorrn med =).
Jag tänkte överaska Jakob med att möta upp honom när han slutar. Jag orkar inte göra nån mat idag. Känner mej lite hängig. Så ska se om jag kan få honom bjuda ut mej nånstans.
Skulle vara mysigt.

Det finns ju en hel del restauranger, å jag vet att han älskar wokstället. Ska nog erbjuda honom lite wok. Hans lunch slutar om 15min. Då ska jag hoppa in på msn och lämna detta förslag.
Håll tummarna för mej.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0