Jag förstår er oro

för att jag inte bloggat på ett tag. Men jag mår helt okej.
Är dock inne i en period där jag inte har så mycket kul att säga.

Söker jobb, sörjer Morris, är arg på arbetsförmedlingen å umgås med min älskling.
Kände mig lite tjatig när jag skrev flera dagar i rad att jag längtar efter honom när han e på jobbet.
Å det e typ det enda som jag tänker på under dagarna...att jag saknar honom.

Som tur är så har hela hans grupp på msn hela dagarna för att kunna prata med varandra. Så jag kan säga hej lite när jag vill. Skönt. Det är nästan som när jag jobbade på 3. Då mailade vi varandra istället.
ja, vi satt 50meter från varandra men mailade endå varandra dagligen. Så det är inte konstigt att vi använder oss av msn. =)

Nu ska jag umgås med honom här igen. Tror att jag ska övertala honom att göra en smootie. Han sa tidigare att vi skulle promenera och avsluta kvällen med en smootie. En bra idé. Men promenaden vart inte av då jag sökte jobb istället..haha.
Men smootien vill jag banne mej ha!!

Han e precis på väg ut från duschen. Han har tagit en lång en. Undrar om han la märke till stoppet som håller på att bli i avloppet. Det märks bara vid långa duschar än så länge.
Om det är mitt fel så är det helt sjukt. Jag står alltså å kammar mig i duschen för att inte tappa så mycket hår.
Tänk er sjävla. Blöta håret - kamma - schamponera håret - kamma - skölja ur shoampoot - kamma - upprepa hela schampooneringen och kamningen - lägga i balsam - kamma - skölja ur - kamma.
Jag shampoonerar alltid två gånger. Känns som att man bara är inne och petar på skiten första shamponeringen.
Och svaret är JA, det tar aslång tid!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

men varför kammar du bara inte när allt är klart..alltså efter sista sköljningen? haha! du är rolig du! Saknar dig samirisen <3

2010-10-11 @ 23:46:40
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Samira

javisst, det låter ju logiskt att kamma sig när man är klar. Men saken är den att jag tappar så mkt hår att det typ "regnar" medan jag håller på med tvättningen. Och då borstar jag mig innan jag hoppar in i duschen med. =) Saknar dej Malinski

2010-10-19 @ 17:00:52
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0