IKEA

Vi älskar IKEA. Det är verkligen bland det bästa som finns.
Idag var vi där. En lampa till köket stod på agendan. Vi kom hem med så mycket mer.

Jag vet att det är tidigt. Men vi har redan satt upp det här julpyntet. Jag skiter i att det är oktober. De var så fina. Titta!!



Jag fick en blomma i födelsedagspresent från Johanna och Pernilla. Glömde visa den innan. Tänkte göra det nu men fick ingen bra bild. Den står på byrån å jag e för kort. Och jag är för lat för att ändra om just nu.

Imorrn ska jag ha en jobbsökardag! Ska faktiskt bli roligt =)

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

IKEA är så bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 19:18:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0