Finbesök

Igår hade jag finbesök. Det var Pernilla och Johanna som var i sthlm över dagen. Vi alla läre känna varandra när vi jobbade på transcom. Jag å Johanna gick i samma utbildningsgrupp, och vi alla tre hamnade i samma grupp med samma chef.
Det tog inte lång tid innan vi blev goda vänner. En till hörde till gängen, men som inte var med igår..tyvärr. Så sammanlagt var vi fyra =).

Det var iallafall otroligt kul. Precis som förr så skrattades mycket och det var en hel del förvirring. De shoppade lite och jag fick verkligen hålla i mig för att inte köpa några saker jag med.

Vi bestämde att de ska komma på besök igen inom kort. Ska bli kul!!


Här är de på bild precis innan de åkte hem. Klockan var runt 22, stackarna måste ha varit helt döda när de kom hem.

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0