En silverfisk

Jag har fobi för många saker. Silverfiskar är en av dem.
Numera försöker jag vänja av mig med mina fobier genom att inte blunda, skriva och hoppa på ett ben därifrån som jag alltid har gjort.
Men silverfisk fobien är för stark. Jag satt och tejpade i högsta hugg när jag såg den sitta på en av kattboxarna som jag skulle plasta in. Suck.
Dock vågade jag mig på att bära ut den till balkongen. Så lite modigare är jag allt.
Och svaret är - Jo, det är fobi jag har..inget annat.

Jag tror att den lilla rackaren kom med från Ica. Plastsäckarna jag köpte låg nämligen på golvet. Jag var nära på att strunta i att köpa dem för att de låg på golvet. Men sen modade jag till mig å köpte dem endå.
Och jag hann nästan klart i rummet.
Han kommer att bli så himla glad när han kommer hem =)

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0