Bara Han

Igår var det tunnelbanekaos i stockholm. Jag såg detta ganska tidigt på dagen genom facebook.
När Jakob kom hem så berättade han att han oxå hade varit drabbad.

Han hade kunnat åka tunnelbana till odenplan och behövde ta ersättningsbuss därifrån. När bussen når st:eriksplan så är den fylld till bristningsgränsen. Alla på hållplatsen kommer dock med bussen...förutom en.
Denna stackars ensamma individen var tydligen arg som ett bi som fastnat i ett åskmoln visade sig vara Jakobs kollega.
Lite småskojigt.

Det som sätter guldkant på den här historien är oxå det som gör att det är lite guldkant på Jakob.
Han tar upp mobilen och "klick" tar ett kort på denna bittra varelse och visar stolt bilden när den bittra varelsen kommer in till kontoret.
Det här tycker han såklart är superroligt.

När han berättade detta för mig så höll jag på att krevera av skratt. Vem kommer på att ta en bild på det här senariot? Det är bara han!
Och det är en av anledningarna till att jag älskar honom till månen och tillbaka i en färd som går nonstop.

Visst är han roligast i världen?

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0