Andreas Kleerup

Jag brukar inte vilja klanka ner på folk. Speciellt inte när de är offentliga personer. Jag tror att de får en hel del skit utan att jag uttalar mig om sånt som jag egentligen inte vet något om och som bara är spekulationer.

Men här kan jag inte hålla mig.
Jag antar att ni alla har läst i tidningarna om att Kleerup betedde sig lite udda i morgonteve (tv4) häromdan.
Idag var första gången jag såg klippet. Och jag blir så himla förbannad.
Hur kan det inte vara noll tolerans på påverkade människor i teve sådär? Hade tv4 morgontv varit raka och hederliga så hade de ställt in intervjun så fort de såg vilket skick mannen var i.
Han skyller det på att han var "morgontrött", men vi alla som har sett påverkade människor vet annat. Och dessutom, om du är så jäkla morgontrött att du beter dig på sånt sätt så ställer du inte upp i morgontv. Speciellt inte som artist (?) eller vad han är.
Jag vet faktiskt inte vad det är för musik han har gjort. Han är känd för att han har synts i media..för min del iallafall.
Första gången jag hörde hans namn var när han var tillsammans med Gynning.
Nåja..

Nu kan ju jag inte säga om han var påverkad av alkohol eller narkotika. Men anledningen till att jag kanske reagerar starkare än andra är för att jag avskyr allt som har med narkotika att göra.
Vad vet jag, alla kanske avskyr det. Men jag har inte alls en liberal cell i mig mot knark. Det går inte.
Jag tycker att det är så fruktansvärt onödigt av folk att röka på..som kanske är den minst allvarliga narkotikan (är inte insatt). Jag förstår inte varför man gör så mot sin hjärna och kropp.
Däremot så förstår jag att man kanske tänker likadant som en rökare "det händer inte mej".
Men nej..jag har ingen förståelse och ska egentligen inte uttala mej om det eller försöka sätta mig in i situationen.
Men jag tycker att det är en onödig risk.

Och kleerup bör väl fundera på om han vill kunna fungera någolunda normalt. Då bör det vara en tanke att bli ren.

Kram
"En upprörd" S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0