nionde november tvåtusentre

Är en dag som jag aldrig kommer att glömma. Jag minns nästan alla detaljer.
Det är för mig den dagen som har haft mest betydelse i mitt liv. Det var dagen jag träffade Han.

Jag minns det så himla väl. Vi hade "träffats" på internet, och nu var det dags att träffas på riktigt.
Jag kunde inte sova på hela natten för att jag var så nervös.
Vi hade inga direkta planer på vad vi skulle göra. Utan vi skulle ses, gå en promenad å kanske äta något hemma hos mig.
Han körde från Degerfors i en bil som verkligen gjorde allt den kunde för att lära honom det hårda livet. Just denna resa så fungerade inte fläkten (fläkten fungerade faktiskt inte på ett bra tag). Det var november och snorkallt. Så det blev is på insidan av fönstrena som han fick ta bort med isskapan..sjukt!!

När jag såg honom så stannade allt. Vi sa hej, så pussades vi. Sedan dess så har det varit vi. Vi gjorde som vår icke plan. Promenerade lite i fridhemsplan och vidare hem till mig. När vi kommer fram så inser jag att jag tappat nycklarna.
Suck!! Jag fick ett litet hysteriskt utbrott..men vi beslöt oss för att sitta och prata uppe vid vinden istället. Vart ganska mysigt.
Sen efter någon timme så behövde han åka hem. Så vi gick å åt en korv. Sen på hemvägen så hittade jag mina nycklar.
Jag hade lagt de i en ficka som ja knappt visste fanns i min jacka. Jag var så himla nervös innan jag träffade honom att jag inte alls mindes att jag lagt dem där.

Idag var detta alltså 7år sen.
Jakob har haft sån stor betydelse i mitt liv. Jag har växt så himla mycket, och jag vet att han gjort det oxå.
Min vardag är full av skratt och kärlek. Jag vet att jag har träffat den finaste mannen på jorden. Och jag är så himla glad för att han valt att leva med mig.
Han är fantastisk.
Tack för de här fina 7åren..jag ser fram emot nästa 70 =).
(Vi ska bli 100år ja)

Älskar dej mer än solen!

Pussåkram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Får gratulera på årsdagen då :) Kram <3

2010-11-09 @ 20:01:27
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Samira

Tack vännen

2010-11-09 @ 20:53:21
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0