Attans!!

Jag beställde ett paket i helgen som jag väntat på som ett litet barn. Nu såg jag ett mail att paketet är vid Ica..hurra tänkte jag. Ica har öppet till 21.
Men då hade det levererats till ett annat ICA i Huddinge C. No worry..jag hinner dit innan 21 tänkte jag.
Gick in på hemsidan...de stängde 20. otur.

Min mamma har brutit handen, Kicki har ramlat ner för en trappa och gjort illa benet...det känns som att det är något i luften. Var försiktiga allihopa.

Och det där roliga inlägget som jag planerar att skriva om min vän sen 24 år kommer.
Har inte fattat mig på skannern än. Och vi har hft fullt upp här hemma efter Jakob kommit hem så jag har inte hunnit be honom om hjälp.
Men det kommer!!

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0