3nov 2010

Idag händer det. Det är min dag. Jag gillar't.
Jag går dessutom in i en ny klubb..som det tydligen kallas. 30-års klubben. Känns lite ensamt eftersom att Jakob e kvar i 20-års klubben ett par år till. Men det känns faktiskt helt okej.
Jag tror att det är för att jag är så glad för livet. Jag är så glad att just jag får leva det liv jag gör.

Det har kommit upp en hel del frågor om 30-års fest. och jag har ju innan sagt att jag inte vill ha nån. Men nu verkar flera ha trott att de inte är bjudna. Så är det ju inte riktigt.
Ska fundera på den nöten.

Dagen so far.
Vaknade runt 5 och fick tårta på sängen. Fick även hela 5st paket. Han har blivit heeelt galen. Jag vet!
Han har ju köpt två paket sen innan. Så bara från Jakob har jag fått 7st paket. Jössös!!
Jag fick (i den ordningen de kom, kan ta bilder på dem sen om ni vill).

1. Vinterjacka från peak performance
2. Dator. Macbook Pro.
3. En fin rosa blomma. Krukväxt som ska få leva länge
4. Fotoram. Tom
5. Fotoram. Med en bild som jag tag på mig själv med Jakobs dator när jag lekte en gång.
6. Fotoram. Samma motiv som ovan fast en annan bild. Mer seriös där jag ser ut som en vettig människa =)
7. Sex and the city - dvd boxen. Har velat ha den lääänge.

Paketen jag fick idag hade han slagit in med Tingeling-papper. Jag har berättat fö honom varje gång som reklamen är för den filmen att jag hade varit heeelt tokig i den om jag varit barn. Det är så jag (fast barn då).
Så bara pappret hade han lagt så mycket tanke bakom.

Sen idag när han kommer hem så ska vi göra en god middag med lite vin. Och nån god efterrätt.
På lördag blir det middag med familjen. Ska bli mysigt.

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara presenter ju! =)

Önskar dig en fortsatt bra dag! Grattis igen kram

2010-11-03 @ 14:00:39
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0