Tråkigt som fan

Som jag sa förut så fick jag söka om min egna tjänst. Jag har inte velat skriva allt för mycket om det tidigare. Men nu är jag så besviken å ledsen för hur det blev. Det slutade precis så som jag inte ville.
Jag känner mej helt ärligt så himla ledsen för att det blev såhär..

Vi fick söka våra nya tjänster, blev av med våra gamla. Vi skulle få vänta i ca 3veckor för att få svar. En vecka sent så får vi höra att det blir egentligen ingen ändring.
Så i det stora har man gått igenom denna långa process i onödan.

Idag fick vi veta vad vår nya lön skulle bli.
Två av mina kollegor tackade nej till tjänsten. De vet att de är värda så mkt mer. Jag tycker att de gjorde helt rätt.
Man måste alltid ta sig själv i första hand.

Jag har inte tackat ja, men inte heller nej. Jag funderar på´t. Det är många faktorer som spelar in.
Men jag tror att jag bestämt mig, är nästan hundra.

Så får det bli...!!

Millis och Malinski, jag kommer att sakna att jobba med er varje dag. Nu får vi göra det bästa av de två veckor som vi har kvar tillsammans!


Kram
S

Kommentarer
Postat av: Linda

Gör det som känns rätt för dig! kram

2010-05-20 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0