Sommaren är här!

Eftersom att det har varit lite "varannan dag - fint" ute så får man verkligen den här känslan om och om igen. Nu har det varit mulet i två dagar. Sen så PANG så är det som det är idag. Jag gillar sommaren. Som sjutton!

En sån här dag vill jag ha när vi gifter oss ute vid vattnet på garpenbergs! Vad mysigt det skulle vara. Fast, ett bröllop i tusen och en natt inspirerade tältet vid regn låter mysigt det med.

Jag tackade nej till jobbet en gång till. Hade en stunds tvekan ett tag. men nu känns det bättre än innan. Klart som sjutton att jag ska stå på mig.
Jag är viktigast för mig (och mina när å kära) - de vinner över karriären lätt!!

Camillas blogg heter vardagslycklig. Det är något som hon strävar efter - att vara vardagslycklig. Och jag tror bestämt att hon är det. Det får mej att inse att det är ju exakt så som jag själv är. Jag vill bara ha det bra i mitt hemma-liv. Jag vill att min familj ska må bra, att jag å jakob är lyckliga, att katterna mår bra och att jag trivs i mitt privatliv.
Därför sätts karriären i andra hand (eller några fler steg bak). Jag struntar i om jag har tjänat 1mille innan jag fyller 30. Hade en vän som var besatt av tanken.

Jag jobbar kväll idag. Men när jag kommer hem ska jag nog allt poppa lite popcorn! Jag tycker att det är lite trist att man kommit ifrån popcorn ätandet. Det är nyttigare än annat snask man trycker i sig - och minst lika gott.

Kram
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0