Seglora kyrka

Vi pratade om att gifta oss på skansen tidigare. Seglora kyrka är ju superfin. Och festlokalen på Solliden är grym med.

Men idag så kändes det så skönt att vi inte ska gifta oss där. Det var smockat med folk på skansen.
Alla ska in på alla områden.
Och idag var det ett giftermål i kyrkan. Folk sprang in och ut hela tiden. Har för mig att man kunde lämna en extra avgift för att stänga kyrkan för andra besökande.
Jag gissar på att de som gifte sig idag inte hade gjort detta.

Så himla synd. Och vilken tur att vi inte gifter oss där.
Hade vi varit bokade på Seglora kyrka och besökt skansen idag. Så hade jag nog börjat gråta, helt ärligt.
Man behöver inte vara helt ensamma. Men det var sinnessjukt mkt folk idag som sagt.

Efter en heldag på skansen i ballerinaskor strejkade mina stackars fossingar ganska rejält. Så jag hoppade in i en butik och köpte ett par nya.
Jag behövde faktiskt ett par tygskor. Hade jag haft några imorse så hade inte mina fossinga strejkat just nu ;)

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0