Ren lycka

Just nu känner jag mig så himla glad. Jag har fått spendera en hel helg med min syster å hennes underbara familj. Ren kvalitetstid skulle man kunna kalla det. Och vi visste ju att vi skulle få spendera tid med dem, men jag hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle bli så mysigt!

Det större skälet till att jag är så glad just nu är för att vi har bestämt oss för Garpenbergs Herrgård.
Vi kommer att gifta oss där 060811 - underbart datum.
Bilder har vi tagit sjukt mycket av, och jag kommer att dela med mig av dem till er.

Det är helt sjukt vad glad man kan bli av att bara få en sak klar. Och att det känns så bra som det gör.
Färna herrgård är superpoppis, men jag förstår inte varför man skulle välja Färna när Garpenbergs ligger på ungefär samma avstånd från sthlm som Garpenberg.
Hon som har herrgården är supertrevlig att ha å göra med. Ja, det kan nog inte bli bättre!

Jag är helt slut, och måste få sova! Bilder kommer under morgondagen. Följ mig på twitteruppdateringen till höger fram tills dess!!



Stor lycklig kärleks Kram
S


Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbart :) Jag vill höra allt!!

2010-05-03 @ 09:24:21
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0