Nej tack!

Jag gjorde det! Jag tackade nej.
Man kommer till en viss punkt då det blir allt eller inget. Det vart inget.
Känns jättespännande och se vad världen har att erbjuda mig nu. Jag välkomnar förändringen med öppna armar.

Känner mej dock lite dum för mitt utbrott jag fick idag. Men man upphör aldrig att bli förvånad. För att svara på frågan igen.
JAG är viktigast för mig. Ingenting annat (okej, de jag älskar)!

Det känns rätt, spännande och fantastiskt! Fan vad bra det här kommer att bli.

Kram
s

Kommentarer
Postat av: Malin

Yeah! Det kommer bli great!!

2010-05-20 @ 22:28:50
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Linda

Innebär detta slutet på 3 för dig? kram

2010-05-20 @ 23:29:31
Postat av: Samira

Nej nej Linda. Dock innebär det att jag inte kommer att jobba i driften längre. Det här blir nog jättebra, =)

2010-05-20 @ 23:36:43
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0