Nedräkning

Snart är jag å Jakob långlediga. Vi ska vårstäda. Så himla skönt att få det gjort. Vi ska även beställa en grej till bröllopet. Wii!!

Jag fick min tjänst på jobbet. Idag fick jag reda på att jag är en av två som kommer att ha huvudansvar för ett område som jag verkligen ville ha huvudansvar för. Känns bra!
Jag tror att den här förändringen kan vara bland det bästa på länge.
Visst hoppas jag på mer i lön å bättre arbetsvillkor, men det viktigast är erfarenheten. Fan vad jag ska lära mej grejer nu!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Säger bara SUPERGRATTIS! Du är ju så himla bra! =)

2010-05-11 @ 23:28:17
Postat av: Ida

Bra inställning Samira hoppas allt blir bättre nu! Super glad för din skull!

2010-05-13 @ 11:30:01
Postat av: Samira

Tack tjejer! =)

2010-05-18 @ 21:38:56
URL: http://samiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0