Kronprinsessans blivande

Först: Jo, jag vet att det är sent. Å det har gått hela 20min sen min deadline-överenskommelse med Jakob.
Men jag ska gå å lägga mig....snart.

Satt nyss och läste en artikel på aftonbladet. Och en sak störde mig.

Jag gillar verkligen kronprinsessan, jag känner henne inte. Men jag får känslan av att hon verkligen är så ûbergo som hon verkar vara.

När Daniel Westling sågades i media så har jag hållt på honom å stått vid hans sida med. Men nu börjar jag störa mig lite.
Han ser ju bara mer å mer kvinlig ut. Hur kommer det sig? Är det hans ögonbryn? Har han fixat läpparna?
Har han tjejglajjer?
Näääe, ska han bli Sveriges konung så får han allt buffa till sig lite.

Är det bara jag som tycker att han ser alldeles för perfekt ut?

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej, någon karlakarl är han så sannerligen inte :). Det är nog att han är så välpolerad som du säger.

2010-05-06 @ 06:36:15
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Samira

jamen precis, han får ta å skabba till sig lite tycker jag!

2010-05-07 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0