Knasigt tema?

Tidigare i bloggen har jag skrivit att det finns fler som har gift sig med alice i underlandet - tema.
Ska man ha ett sånt knäppt tema? Det vora väl kul?
Men endå lite tråkigt.

Ska man ha slotts-tema? Vi kommer ju att gifta oss på ett slott. Eller ska man ha tusen och en natts-tema. För att följa tältet på herrgårdens tema? (tältet verkar vara skithäfitigt) Tusen å en natt känns dock lite tusen-aktigt.
Alla som jobbar på Tre vet vad jag menar.
Ni som inte gör det, det finns bara ett ställe att handla lunch på när man jobbar helg. På cafeét "Tusen och en natt", efter 2½år är man lite trött på stället.

Morris har haft en ond-attack igen. Men nu har han kissat å jag kan slappna av.

För er som undrar hur det gick med jobbet så har det beslutet blivit framflyttat till i slutet av veckan.
Till er som inte vet vad som är på gång:
Min tjänst (vi är just nu 4st som har samma tjänst) och en annan tjänst (2st som har den) ska slås ihop till en ny tjänst.
Den tjänsten ska endast 4 av oss få. Vi är 5st som har sökt. Det finns helt enkelt bara 4st platser.
Så det jag väntar på är att få höra om jag kommer att få den tjänsten som jag nu sökt (den som delvis är vår idag).
Det är lite oroligt. Men inget som inte kommer att lösa sig!


Skulle väl va lite kul?

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0