Jag ser ett kors i taket!!

Ja!! Jag ser ett stort, stort STORT S-T-O-R-T kors i taket!! Vi har börjar jogga!
Jakob har alltid gillat att jogga, jag har alltid hatat det.
Fyfan vilken pest det är att springa - har jag tänkt. JÄMT. När jag var på jympapass på friskis och svettis så passade jag på att gå å dricka när det var dags att jogga runt salen.

För ett tag sen väcktes ett intresse hos mig.
Ida och Camilla har alltid pratat om hur bra de mår av att springa. Så för typ en månad sen så fick Jakob lära mig hur man gör. Och nu när tekniken sitter så är det störtkul!
Vi köpte tillomed en snygg outfit till mig när vi åkte från garpenbergs.

Läste på Malins blogg att hon var å joggade idag. Det kändes så himla kul. För att för ca 20min sen kom vi hem från vår tur. Vi har denna vecka varit ute 5ggr. Varvat promenader med joggning. Vi tar en tur på morgonen och en tur på kvällen.
Det funkar när vi jobbar kväll. Vi får se hur pigga vi e på morgonen när vi jobbar dag.

Men det får mig iallafall att må bra.

Tack Ida och Camilla!!

Kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0