Fina Han

Imorse ringde klockan 6.45. Vi är lediga idag. Och klockan ringer 06.45. Jag gillar att sova. Har alltid gjort det. Så när jag har en ledig dag framför mig vill jag sova till minst 8.00 (MINST).
Så igår kväll började övertalningsprocessen.
Kan vi inte tvätta någon annan dag? En bestämd Jakob nekade alla mina förslag och vi skulle helt enkelt tvätta klockan 7.00 idag.
Jag vart lika irriterad som ett barn som inte får sin vilja igenom.

Klockan ringde och jag försökte övertala honom igen. Herregud, vi är ju faktiskt lediga i 4 dagar tänkte jag. Det finns tid för att tvätta,
Men Jakob vart bara ännu mer bestämd. Ju mer bestämd han blev destor grinigare blev jag, ju grinigare som jag blev desto mer irriterad blev han. Inte en bra morgon med andra ord.
Jag hjälpte till med att sortera tvätten.Sen fick han ta över själv. Det blev helt enkelt så.

Jag gick å la mig å var sur över att den första lediga dagen inte hade en ljus start.
Fan ta tvätten!

Vid 10-tiden blir jag väckt med frågan " Kaffe eller té till frukost". Han var på ett strålande humör.
När jag kommer till köket så har han dukat upp samma frukost som vi åt på Garpenbergs Herrgård.
Och han använder de muggar som vi köpte där (som de använde på herrgården, eller kopior av dem) och serverade té.
Vad är en perfekt morgon om inte det?
Han hade varit i Huddinge centrum och handlat till denna ljuvliga frukosten tillåmed.

Ja, det är bara att inse. Han är bäst.
Det går inte att förklara i ord..!

Nu har jag fått skryta =)



Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

Bästa Jake, he's no fake and makes no mistake,and he's gonna marry you by the lake. I think u sholud bake him a cake and maybe fix a milkshake?! HAHAHA va jag är bra på att rimma;-)

2010-05-13 @ 21:29:07
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Jasmin

den här bilden ska du ha....du vet till vad.

2010-05-13 @ 23:44:28
Postat av: Anonym

den här bilden ska du ha....du vet till vad.

2010-05-13 @ 23:45:35
Postat av: Camilla

Håll i honon hårt ;)

2010-05-14 @ 14:59:52
Postat av: Kicki

Fantastiskt!! Och super söt bild på er två!

2010-05-17 @ 09:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0