What a day

What a beautiful day!!
Snacka om att ta tillvara på tiden. Jag har haft en kanon lördag. Visst ett utbrott fick jag väl i affärn och skickade ett surt sms till Jakob för att en vara som jag skulle ha, som jag funderat på länge, inte fanns kvar. Grr! Men sen när han ringde så vart jag glad igen. Såklart att det inte spelade nån roll att den varan inte fanns kvar.

Bra att han tar ner mig på jorden ibland.

Idag så har jag hunnit vara på stan och shoppat på Åhléns, vara på skansen och gått runt där, äta lunch med Kicki, hämtat tårta i skanstull, åka hem å lämna tårta, åka till Huddinge för att handla, åka hem igen, städat och nu hinner jag med ett inlägg.

Klockan är än så länge bara 18.34 - och våra gäster har inte hunnit komma än.

Så nu hinner jag vila kroppen en snabbis.

Tog lite bilder på lokalen i skansen som jag funderade över. Tänkte sätta in de ikväll i bloggen.

Ikväll ska jag verkligen njuta av kvalitetstiden som jag får med Jakob och min familj. De är ju faktiskt bästa familjen man kan ha.

Kram

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0