Temabröllop

Klart man funderat på om man ska gå lite wild å ha världens roligaste tema på bröllopet.
Men helt ärligt så är jag för feg å traditionell. Jakob med.

Nu när jag kom hem hoppade jag in på aftonbladet och såg detta.
Hur coolt är det inte? Supercoolt.
Jag skulle gärna vilja ha en galen hattmakare på mitt bröllop. Så länge han inte är galen på riktigt :)



Bröllopsgäst deluxe?

Tål att tänkas på igen!!

Nåt som jag e riktigt sugen på är att ha en förlovningfest. Kanske ska köra ett sånt här kul tema då?

Kram
S

Kommentarer
Postat av: malin

jag har precis läst typ 10 inlägg för att du sprutat ur dig texter som aldrig förr. Tack för det, mkt rolig läsning för mig som sitter ensam på t-banan kl 3 en fre! J bara ler för du är underbar min vän, klart du ska ha ett tema på bröllopsfesten. Jag är på! Kramis

2010-03-13 @ 03:19:30
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Samira

Ja, igår vart det en hel del =)

Hade samlat på mig lite.



Haha, njaaa. Vad ska man ha för tema då? Vill du va ett hjortron igen?

2010-03-13 @ 17:00:05
Postat av: Malin

haha jaaa bärtema!! Nu när jag läser mitt inlägg från inatt så minns jag att jag log så enormt mycket av dina inlägg så tack än en gång!

2010-03-13 @ 22:31:10
URL: http://malincante.blogspot.com
Postat av: Samira

Varför inte tuttifrutti-tema? killarna lär ju tycka att det är bästa bröllopet ever. =)

2010-03-13 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0