Talar osanning

Jaha, då ljög jag i bloggen idag. Tror jag.
Visst skrev jag att jag skulle göra roliga uppdateringar idag? Orkar inte kolla, men är nästan helt säker.

Jag kan inte göra uppdateringarna då jag jobbar över och slutar 20.30. När jag slutar 20.30 så missar jag tåget hem precis, och får vänta i en halvtimme. Så då tar det en evighet för mig att komma hem.
Men jag är inte bitter.
Fick faktiskt biobiljetter för att jag jobbar. Tänkte bjuda karln på bio. Han gillar bio. Nej, han älskar att gå på bio.
Jag tycker att det är helt okej. Men jag vill inte gå på några direkt viktiga filmer. Störs av att folk pratar och applåderar å har sej.
Vi såg Fame på bio, det ångrar jag starkt.
Däremot så vill jag se Alice i underlandet. Men det är bara för att den är i 3D.
Hahaha, märks det att jag är socialt understimulerad just nu?

En sak som hände idag som gjorde mej riktigt glad var att, hur ska jag försklara detta lättast..?
Monica - en av min systers bästa vänner och då även vän med mej (jag kommer med som ett tillbehör på syrran) har två ursöta ungar.
Jag tycker att de båda är praktexemplar på hur ett barn ska vara, nej, de är faktiskt så som ett barn ska vara med ett par guldstjärnor i bagaget.
Det är två tjejer, nyss fyllda 9år och 2år (vet inte när hon fyller dock).
I helgen så umgicks vi med dem en hel del samtidigt som vi var med min systers barn. (ja, de vuxna var väl med dom med..)

Nu till saken. Jag missade ett samtal från min syster idag. När jag lyssnade av mitt 3Svar så var det 2åringen som hade bett min syster att ringa och övertala oss att komma dit. Hur roligt som helst.
Jag ställer gärna upp som leksällskap! Men som sagt, jag jobbar.
Då vart jag lite bitter på att jag jobbade. Jag skulle ha fått en nybakad bulle med...

Men men! Jag ska inte äta sötsaker på vardagarna. Så hade jag smällt i mej en bulle så hade jag brutit avtalet mot Camilla. Inte bra!
Camilla: Jag måste erkänna...jag åt en lakritsgroda idag.. :s Förlåt!

Kram
S

Kommentarer
Postat av: Camilla

Samira, jag åt en påse malaco truly till housewives igår, plus lite chips. Vem är värst? :P

2010-03-03 @ 20:43:28
Postat av: Samira

Okej, nu känns det bättre =)

2010-03-04 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0