Studiedag

När man gick i skolan och det var studiedag så jublade man högt! Woohoo, en slappardag. För det var ju så man gjorde. Man gick på stan med sina vänner och bara slappade.

Idag har jag en studiedag som skiljer sig ganska mycket från mina tidigare slappar-studiedagar.
Jag pluggar som en dåre.
Och nu ropar jag väl "hej" lite för tidigt. Men jag tror banne mej att jag kommer att lyckas med alla 3 uppgifter idag.
Gör jag det så tänker jag from då betrakta mig själv som ett geni. För det är jag värd i en hel dag.

Lite surt att jag inte hunnit surfa eller bloggat idag. Men det kommer tid för det med.
Just nu i huvudet cirkulerar det en oro. Ska jag verkligen minnas allt om medeltidn. Är det de som läraren menar?
Hjälp..


Kram
S

Kommentarer
Postat av: Malin

Starkt jobbat geniSamira!

2010-03-28 @ 23:29:29
URL: http://malincante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0